Stockholm igår

stockholm var ju såklart underbart att komma tillbaka till.

     

(1) - klassen står och väntar på bussen . (2) - HAHA, jag och isa, fan va sjuka vi ser ut och jag blundar! (3) - från dn/expressen, vår egen löpsedel, "MP1B VILL INTE HA KLASSRÅD", världens sämsta rubrik jag vet ....

fick gå upp tidigt på morgonen för att vara på torget tio i åtta, det var ju som planerat att vi skulle åka åtta, men vi kom inte iväg fören tjugo över. när vi väl var framme bar det av till riksdagen som var bajs! sedan lunch, efter det dn/expressen, det var väl okej okej de typ ända som var okej var att jag fick se Lena på film :) iiih, från 2004, de visade hur allt hände när de skulle skriva en tidning och då tog de med från mello när hon vann HOAHOA!, men när milla började dampa haha, då vart det lite tristare, så isa och jag gick bort till jenny och sofie istället, men milla skrev ut vår såkallade "löpsedel" som handlade om annika sörenstam, men får rubrik löd mest: ehemejbjedmkkf ....typ. sedan fick vi gå på stan i ca en timme, blev kortare efter som vi var typ en kvart försenade hela dagen. skulle träffat mathilda men så blev det inte, vart lite kort tid, för vi var tvungna att vara vid slottet kvart i fem, men såklart fick vi vänta typ tjugo minunder på mp1c för de är sååå sega alltså (har aldrig gillat den klassen). 
     sedan var vi inte hemma fören typ sju nånting. hade en så fruktansvärd huvudvärk så det var bara hem och ta en tablett och vila....

jag saknar mitt älskade stockholm ...

puss & kram /M

Kommentarer
Postat av: Sara

STOOOOOOOOOOCKHOLM! Jag saknar! Fast, jag ju dit snart som tur är! :) Kul att se Lena film, bättre finns ju inte! ;)

2007-04-17 @ 19:56:19
URL: http://saraaphiilipsson.blogg.se
Postat av: Sara

STOOOOOOOOOOCKHOLM! Jag saknar! Fast, jag ju dit snart som tur är! :) Kul att se Lena film, bättre finns ju inte! ;)

2007-04-17 @ 19:56:31
URL: http://saraaphiilipsson.blogg.se
Postat av: Mathilda

Oh, jag har också varit på expressen (och aftonbladet) när jag gick i plugget. Det är rätt skoj att få ta del av deras arbete för någon timme ;) Hehe. Attans synd bara att vi inte hann träffas. Jag har såå mycket att göra alla dagar. Gryyymt trist. Men vi får väl ses en annan gång helt enkelt. KramKram!

2007-04-17 @ 22:39:55
URL: http://thilda.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0