20/8

Okeeej, jag klarar det inte längre! jag måste ha nånstanns att skriva av mig, så jag tänker väcka upp min blogg från det döda XD inte för att den hann vara död speciellt länge menendå!

Började det skolan idag efter ett tio veckors sommar lov, och dagen har faktist varit bättre än vad jag hade trott eller vågat hoppas på. Tog bussen ner på stan för att träffa jojjo som jag inte sett på hela sommarn, sedan gick vi mot skolan och kom lite försent till aulan och missade typ hela rektorns tal (a) Oops! men skit i det liksom. Man håller endå på att somna under hans långa tal .. Vi gick med klassen till ett klassrum och fick får scheman som visade hela klassens och inte sitt egna som tur var, det var liksom inga sovmornar! Fick våra busskort och sen fick vi åka hem, men jag gick och mötte jojjo och fixa skåp och gick till datasalen för att skriva ut vårat eget schema, och det är fakstik rätt okej. :P





- Mitt schema inför år två på gymnasiet, man ser inte ett smack, i know! men ser ni min härliga måndag? med sovmorron till kl.13.50 och slutar 15.30, och sen är det ju inte säkert att man ska ha den sista lektionen där :>.

Phuss på er! <3
/ M

Kommentarer
Postat av: Toranne

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2008-10-22 @ 13:49:03
URL: http://www.enequist.dk/toranne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0