28/8

Har inte skrivit på ett par dagar nu, det beror på att det har varit skola och så har jag varit borta hela helgen. jag var i malingsbo med familjen och grannarna för att fiska och mysa lite. men om jag ska vara ärlig så låg jag mest i stugan som vi hyrt och läste harry potter, fanns inte så mycket att göra. jag höll inte i ett enda fiskespö på hela helgen, det är olikt mig, förra året satt jag några timmar iallafall :). om ni vill se lite bilder från malingsbo så kolla min Bilddagbok .

Igår så började jag halv två, vilket var riktigt skönt med sovmorgon. hade två lektioner, naturkunskap & mediekommunikation. båda är så otroligt trågiga att jobba med som man kan ju säga att man satt och halvsov sig igenom de lektionerna.

Idag började man halv nio med inriktning-foto, vi fick får första uppgift. vi skulle ut och fota en massa bilder som hade med en själv att göra. fast jag fotade såklart med massa annat och så, när man liksom har chansen att använda en CANON EOS 250D :>. Sen hade vi svenska och då fick vi två enorma böcker om litteratur som vi ska läsa, den ena ska vi läsa hela på detta år, min kompis har samma med hon ska bara läsa två kapitel, orettvist ju! på idrotten betämde vi vad vi ska göra under hösten och så, sedan fick vi gå på en promenad som vissa av oss inte gjorde. drog hem vid halv fyra och har suttit sedan dess, förutom att jag har duschat, nu ska jag äta.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0