11/12

OKEJ. jag är inte det minsta på humör idag, allt är piss!
kören bajzade sig såklart. har inge krans till lucia, men hej jag kan ju vara den mobbade som står utan krans?!
NEJ, jag tror inte det, då skiter jag i hela skiten istället. DAMP!
efter kören alltså (och innan för den delen) har jag varit arg på allt, varit väldigt nära arr döda.
krans förhelvete! mamma och jag dampade iväg nyss när hon kom hem, för att leta reda på nån jäkla ställningen, men nej det finns det såklart inte. men vi kunde få en tjock jävla kran för 150:- till imorgon förmiddag, jomen hej jaakn bara åka från skolan och hämta den? nej ...
så vi fick två jävlapinnar som vi ska linda, det vi nu ska linda (lingonris?) runt de där sakerna. HAHA skratt retande!

okej blev ett damp inlägg, men blev tvungen. jag är inte att leka med idag alltså. och imorn kommer det nog bara bli värre, om mamma och jag inte lyckas hitta nått lingonris i skogen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0