12/12

idag var det buffert. skulle gjort matteprov men hade ju inte pluggat, och inte sandra heller så vi skippade det och gick till foton istället. hade foto fram till tjugo i tolv.
vi fotade i studion idag med johanna. kul! fick endel bra bilder, men måste göra några nya på fredag.

hadde lusserep idag då. gick bra, men hoppas på bättre imorn. har ju lyckas att skaffa mig en krans, inte världens snyggaste men den får duga! tack mamma! :)

lucia imorgon halv 8 i skolan, får skjuss. skönt. har en konsert klockan halv nio, en kvart i tio (däribland min klass) sen klockan kavrt i elva (om jag minns rätt). kommer vara ganska död efteråt. så jag kommer nog skippa engelskan (som hazel ville att vi skulle komma till) ha, men nej pallar knaske inte. mejlade min matlagnings lärare på mumen och får hoppas han svarar ikväll, men igentligen spelar det ingen roll vad han svara kommer endå inte palla stanna kvar i skolan till kvart i sju när den slutar.

önska mig lycka till imorgon! nånting kommer hända som jag inte vill ska hända, känner det på mig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0