14/12

imorgon imorgon imorgon imorgon imorgon imorgon imorgon imorgon ...
JAG SKA SE LENA IMORGON EFTER 9 MÅNADER OCH 23 DAGAR!

okej, ska lugna ner mig.
igår var det ju lusse firande, det gick faktiskt bra.
tre konerter, den sista blev det lite fel sjungningar i, menmen.
gick hem efter att jag ätit lite gröt med milla.
pallade inte att gå på varken engelskan eller matlagningen.

idag då. hade redovisning imorse med jenny. gick fint, fick ju iallafall godkänt.
fikade och lekte på svenskan. på engelskan fick vi bara tillbaka lite arbeten sen fick vi gå.
foto, var i mörkrummet. fick fram de sista bilderna och lämnade inn sista uppgiften.
fikade lite där med, men man var redan propp.

eftersom det inte är nån idol ikväll, så vet jag inte vad jag ska göra?! kanske ska titta på ensam hemma - vilsen i new york. får se. måste duscha strax, så jag slipper stressa med det imorgon.
OH, imorgonimorgonimorgonimorgoooooooon!

dagen i morgon ser ut på detta sett.
åker väl runt 1-2. går på stan med mamma och pappa.
sen vid typ 5-halv 6 går jag till maries hotell och fixar oss och har trevligt innan vi går mot chinan. där vi ska träffa resten av Phansen och mysa, var ett tag sen! <3
20.00 SHOW!
mer mys skulle jag tro.
åker väl hem rätt sent från stockholm, men vad fan gör det?!

och jag hoppas att jag träffar ina på tisdag, under avslutningen. annars kommer jag inte få träffa henne så mycket mer, antar jag. dumma dig som ska flytta från oss!
Puss på dig sötnos <3


IMORGON!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0