15 december

igår alltså. vad ska jag säga?
Lyckan <3
finns inte så mycket som kan besöriva gårdagen, Kärlek & Lycka på hög nivå <3
fick träffa alla underbara igen <3 finns inget bättre, ni är helt enklet bäst.

åkte till stockholm runt halv tio. när vi var där blev det en tur på stan, jag hitta en klänninge/tröja som jag ska få i julklapp. köpte mig själv en ny scarf från punkt shop. en rosa. köpte rosa toning på bluefox, var inte det minsta svårt att hitta dit. vid tre (?) så hade vi iallafall tagit oss till gallerian där jag skulle träffa carro <3. och vem har hon med sig om inte bonnie <3 du söt du! have miss you like hell. med var också adele, kul och träffa dig med :).
gick till åhlens med b och a, där bonnie köpte glitter. sen skulle jag gå och äta på mcdonalds.
så vid fem tiden (?) började vi traska bort mot scandic och till marie. miss you gum <3 så kul att träffa dig igen.
på hotellet började vi göra oss i ordning och rund halv sju började vi gå mot chinan.
väl vis chinan stötte mötte vi bonnie och adele som redan var där. vid tio i sju kom sara och lina <3
det blev kram kalas såklart <3.
sen öppnade de runt kvart över sju, om jag minns rätt. vi gick in i värmen och började vänta på de andra.
sen dök sofie och jessica upp.
vi gick in i salongen och började vänta. mathilda, carro, linda och fler kom en stund innan det började.

showen var som alltid, helt fantastiskt under bar. vill åka till rondo och se, men nej det får jag inte.
efter showen så fick vi träffa Lena :D weeh!
SÖT <3
Lena fick choklad fontänen som hon sa att Hon måste använda på julafton :).
fick en enormt stort julkort, med massa gamla och nya bilder på Henne i. urklipp alltså.
+ alla våra namn som var med på julklpppen.
såg inte vilken bild det var, men det var nån som Lena skrattade endel åt, och som Hon visade för agneta, och agneta tyckte inte det alls såg ut som Lena. :) nån som såg vilken bild det var?

Tack för en underbar kväll alla, Ni är de bästa <3

PS. Bilder kommer DS.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bilden är från Okej 1986 på Lena i röda kläder där hon dansar och är tagen bakifrån. Lena var kanske lite rundare 1986 än idag ;)

2007-12-20 @ 16:28:49
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Bonnie

whaaaayyyyywwwweeee, what a night!

Helt underbart, saknar dig! KRAM!

2007-12-25 @ 14:14:34
URL: http://lenasfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0