16 december

ja idag då.
jag har suttit vid datorn hela dagen (är någon förvånad?)
har lyssnade på ett inspelat ljudklipp på hela showen samt massa Lena och orup låtar.
det är det enda jag gjort idag, har suttit och drömt mig tillbaka, till ALLA dessa lyckliga stunder med både Phansen och Lena. <3

imorgon är jag ledig, så blir väl en repris från idag skulle jag tro.
avslutning på tisdag, måste va i skolan klockan nio pga att vi ska sjunga för ettorna då, tio för tvåorna och elva för treorna.
efter showen för tvåorna ska vi följa med klassen till nått klassrum, för avsluning, sen när restan av klassen slutar måste några av oss tillbaka till aulan och sjunga för treorna. suck.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0