19 december

Lista om mitt 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på show, ingen vanlig konsert alltså. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jag vill ha mycket mer Lena, men den önskan kommer aldrig gå i uppfyllelse med föräldrar som mina :(

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
22 februari - Show, Lena + Orup med Linnea
15 december - Show, Lena + Orup med Phansen

8. Vad var din största framgång 2007?
-

9. Största misstaget?
ja endel.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag har varit sjuk.

11. Bästa köpet?
Mina biljetter till Lena + Orup :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lena, HAHA

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
JAAAA

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ingen sommar utan raggae (Dea)
Jag måste skynda mig på (Lena + Orup)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat & fler shower

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-

18. Hur ska du tillbringa julen?
Hos farfar och farmor med familjen

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Hur många one night stands?
-

21. Favoritprogram på TV?
Melodifestivalen & Desperate Housewives

23. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter & Dödsrelikerna

24. Största musikaliska upptäckten?
-

25. Något du önskade dig och fick?
Nej

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Inget

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Lat

31. Vad fick dig att må bra?
Phansen, Vännerna & Lena <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
-

33. Vem saknade du?
Phansen, Dea & Lena

34. De bästa nya människorna du träffade?
Carro & Mika (även fast jag inte "träffade" henne, så träffade jag henne på internet) <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Intressant! Sån där borde jag göra
vid nyår :)

2007-12-20 @ 14:43:48
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Linda

Listan hakar jag på i min blogg..! :)

2007-12-20 @ 16:30:19
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0