19 december

första dagen på lovet.
har inte gjort ett skit, suttit vid datorn och degat. är nån förvånad? självklart inte.
hade tänkt åka ner på stan idag, men jag är så jäkla lat så jag pallar inte.
får åka ner imorgon och köpa nått till mamma och pappa i julklapp, kanske till farfar och farmor med, (eftersom vi ska va hos dem på julafton) men kan ju bara köpa en grej så de kan dela på den, palla köpa två liksom. är inte gjord av pengar.

nej nu ska jag gå till köket och se om jag kan lyckas med att laga lite gröt till mig själv i min ensamhet. yey.
men mamma kommer snart hem, kanske om jag väntar lite till så hon hinner kommer hem så kan hon fixa till mig? jag kommer säket bara bränna fast allt i hela jävla kastrullen. suck, men får väl försöka.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0