20 december

idag blev det stan och handla julklappar.
hittade två stycker var till mamma och pappa. letade efter nått till farfar och farmor med hittade inget, får väl åka ner i helgen med mamma kanske. köpte självklart inget till mina två bröder. eftersom jag vet att de som alla andra år inte kommer köpa en enda liten julklapp till mig, så varför ska jag köpa till dem? känns bara som jag slösar onödiga pengar. hahah!
jag hittade iallafall strumpor och deo till mamma och pappa. det som de ville ha.
image236
Lägger upp en bild på Mamma och Pappas julklppar också ;) hoppas bara de blir nöjda och det är rätt sort av dem.
image235
Hittade dessa ursöta tightsen till mig själv. blev riktigt nöjd med dem. inte så dyra heller, 60:- hos Lindex.
Köpte även puder från HM till mig själv, men de orkade jag inte ta en bild på ;).


update:
Nu har jag fått nån att fira in det nya året med + nån att gå och se/träffa Miss Picasso med :D
Marie kommer den 29:e och stannar över nyår. Jag skulle igentligen ha varit ensam uder nyår pga att familjen skulle åka till några, men nu slipper jag gå och oroa mig om att få en trist start på det nya året :).
Marie Picasso är alltså här i Eskilstuna den 30 december, om det var nån som undrade ;).

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

coooola tights!!

2007-12-21 @ 16:46:35
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0