2/12

Första advent idag dåra.

Vaknade runt halv tolv, blev rätt sent igår men inte lika sent som de blev för mamma och pappa som hade gäster här, som gick hem kvart i fyra. Man kan snacka om att mamma inte mår så speciellt bra idag, bakfull som fan! HAHA, stackare. Men det var inte så kul när jag själv skulle gå och lägga mig igår, alla pratar så jäkla högt så amn inte ens kan höra sina egna tankar. Och när jag väl lagt mig så skulle de såklart in i vardagsrummet och sjunga SingStar på högsta volym, men hej, bry er inte om mig! typ.

Idag har jag bara slappat, legat och läst, och nu sitter jag här. Ska snart gå och titta på Harry Potter 3 som min bror sitter och tittar på förtillfället.
Och imorgon måste jag till bibblan och lämna tillbaka Harry Potter 3 boken på engelska, sista dagen.

puss

Kommentarer
Postat av: Antonjohanna

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-02-09 @ 08:45:12
URL: http://antonjohanna.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0