7/8

Ingen sommar utan DEA!



(KLICK KLICK)

image90

Åkte till Parken Zoo efter ett för att träffa Bonnie och Sara vid scenen. När jag började närma mig den så hörde jag massa tjutande och fick syn på dem med såna där kalas grejer man blåser i, som de fått igår på Linda´s fest :D. Vi gick in i djurparken. När vi var tillbaka vi scen hade de satt upp Kravallstaketet och efter en stund så kom Bosse. Sen kom Micke som har Dea-hemsidan och Carro de var super trevliga. Stod och vänta ungefär en timme innan konserten med Markoolio var igång, men vi var ju självklart där för DEA! Dea såg oss direkt men det var kanske inte så konstigt för att vi skrek en hel del på henne, vinkade flera gånger. Sen när Markoolio körde "Ingen sommar utan raggae" så sjöng vi "INGEN SOMMAR UTAN DEA!" HAHA, underbart. Nästan i slutet så sjung de "Vi drar till fjällen" (som jag förövrigt HAR kunnat hela texten på) och självklart så kommer han ner från scen och låter nåra längst fram få sjunga i micken, och JAG var en av dem! Då gällde det att inte sjunga fel, HAHAHA! Efteråt så skrek vi Dea en stund till hon kom ut och snackade med nåra på scen och då skrek vi att hon skulle komma ner till oss, och det gjorde hon! Hon tackade för vårt stöd :D. Fick kramas lite sen fick hon våra blommor från mig, Bonnie och Sara och vi hälsade från de andra Lena Phansen då blev hon glad, log med hela anstiktet :D. Efter det gick vi runt till deras bilar och väntade och väntade. Sen kom några securias (?) vakter och sa att Dea och den andra körtjejen hade smitit ut på baksidan för att gå till restaurangen, så vi började gå mot den, då hördes en bil som brummade iväg, snacka om blåsta! Menmen, sen gick vi till MAX och jag blev hämtad. Så var den underbara dagen slut. Jätte kul att träffa er igen, och träffa Micke och Carro också, riktigt trevligt! :D

Phusshej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var helt underbart! Hoppas vi ses snart igen sötnos! :)
Kram!

2007-07-09 @ 19:59:59
URL: http://saraaphiilipsson.blogg.se
Postat av: Ellen

Hihihi, det är roligt att ni går på Markooliokonsert bara för att Dea körar men ja, Dea blir nog väldigt glad för att ni är där! :)

2007-07-12 @ 21:35:21
URL: http://schlagerprinsessan.se
Postat av: Mika

Hade
verkligen velat vara däääär... att man ska bo så förbannat långt ifrån, och när människan väl kommer hit så åker jag iväg. Kan man hha mer än otur?!

2007-07-13 @ 18:25:54
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Mikaela

Mika: Det hade varit kul om du hade vart där, ju fler desto bättre :). Sånt är irretrande, riktig otur, har jag endel också!

2007-07-13 @ 19:06:11
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se
Postat av: Bastianleila

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2008-08-29 @ 14:43:58
URL: http://bastianleila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0