14/7

Idag vaknade jag tjugo över tolv, skönt. Men det är ju ändå sommarlov ;).
     Har bara suttit här och degat till klockan  typ 15, då tog jag mig i kragen och gick ut och gick. Och tro mig det är inte direkt vad jag brukar göra även om jag vet att jag måste. Så nu har man varit duktig för idag då!

Sitter och lyssnar på Lena Philipsson @ Grönan 06 just nu, kan bara inte få nog av det! Får fortfarande tårar i ögonen till Om igen ;/.

Har inte ätit någon lunch idag, tror inte det blir någon heller. Pappa slutar nu, antagligen mamma med, så blir väl snart middag.

Har inget blogg sug, och det är ju ändå sommarlov, så jag tänker ta en time out på obestämd tid!

Ha ett långt och skönt sommarlov alla! :)

Kommentarer
Postat av: Juonap

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-04-16 @ 13:45:38
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0