18/7

Idag blev jag väckt vid tio tiden av Bonnie's sms om att hon och Sara var påväg in till etuna. Så det var bara att pallra sig upp och äta frukost och fixa sig, missade första bussen jag skulle ta :/ menmen fick bara vänta typ tio min. Träffade tjejerna inne på 21:an sedan gick vi på stan, fikade och där blev vi kvar en stund och prata Lena :). Gick till Gallerian och satt på golvet och roade oss, slängde Bonnie's skor över golvet där allt folk gick, HAHA! Sen ville Sara ha en hamburgarer så vi gick mor donken, satt och prata endel :P. Sen blev vi tvungna att dra till bussen som gick kvart över fyra, så de blev kramar och hejdå på torget. Saknar er tjejer, man har aldrig tråkit med er <3


image64
SORRY BONNIE! MEN JAG BLEV BARA SÅ TVUNGEN! =D kommentera bara snällt här tack!





Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Oh, ni är söta alla tre! hoho.

2007-06-18 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0