Måndag - foto!

började dagen med engelska. efter den lektionen drog sofie hem, så man fick vara själv under matten ... Sedan lunch med isa & millie. mpr, data mum först, såå tråkit, varför måste man såna meningslösa lektioner? ska iallafall jobba med nått jag inte vet vad det heter i powerpoint, typ nått intresse, tänkte ta Lena eller Phansen, men när jag fick reda på att vi skulle redavoisa detta för gruppen så vågade jag inte det, så det kommer antagligen bli "charmed" - min älsklings serie på kanal 3 ... 
     sedan råkade vi komma 10 minunder för sent till foto, ooops! fick inga nya uppgifter så det bar av till köpmangatan för att fota lite bilder, men det blev inget av det vi skulle göra för jag och isa fattade ingenting, isa´s söta syster yster evelina var med på foto lektionen, riktigt söt tjej! :))

imorgon börjar man typ halv 12, och ska igentligen sluta kvart i 2 men kommer säkert få gå klockan 1 eller något, så lyxig lektion alltså! :D

ska snart åka iväg med mammi och lämna syskonen på fotbollen medans vi åker och handlar...

puss & kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0