12/11

Longoria vill hoppa av "Desperate Housewives" ... För att skaffa barn.

image212

"Jag har hittat nya ambitioner", säger hon.

"Jag var väldigt ambitiös när jag flyttade till Hollywood och lyckades. Men nu har jag hittat nya ambitioner ? jag vill jobba, jag vill vara en underbar fru och jag vill ha barn. Det här är ett nytt kapitel i mitt liv. Det kommer vara väldigt ledsamt när jag slutar men jag kommer att ha mer tid att göra film sen", säger skådespelerskan, enligt Female First.

Neeeej liksom, min favorit av alla i Desperate, men neeej. Hon får bara inte hoppas av! Eva Longoria är den som gör att jag fortfarande tittar på porogrammet. De andra säsongerna är mycket bättre, men hej, Longoria är ju fortfarande med! och nu ska hon kanske hoppa av, kan sattas typ allt jag säger på att det kanske är hon kommer dö som det stod om tidigare. Ni som följer serien och inte vill höra va som händer sluta läs här .. Har hört av vissa, de som har laddat ner serien att Edie inte alls dör, men vad vet jag, jag var bombsäker på att hon dog, och jag var så lcyklig för att det var just hon. Men nu när vissa säger att hon inte kommer dö, då blir jag väldigt besviken. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0