2/11

ett inlägg efter 18 dagar ...

Jag vet att jag inte har bloggat på evigheter, jag vet inte varför, men det mesta är nog för att jag inte haft något att blogga om på sista tiden. Ska försöka bätte mig!


Just nu sitter jag här och väntar på att The Sims 2 ska laddas ner efter mycket om och men, det jag laddade ner igår funkade inte riktigt som jag hade velat. Men idag fick jag hjälp av min granne som fixade så jag kan ladda ner från pirate bay, och hittade en annan The Sims 2 att ladda ner, nu hoppas jag bara på att det funkar. Och såklart att jag fattar hur jag ska göra när jag ska installera spelet också, för det som jag laddade ner igår fattade jag ingenting av. Så nu är det bara att vänta och se.


Sitter och sjunger med i True believer med E-type som mamma spelar på högsta volym för tillfället. Det är så att de är bortbjudna på middag ikväll, och då brukar alltid mamma sätta på stereon medans hon fixar sig. XD
Medans jag tänker vara hemma och roa mig själv, nu när man har hela huset för sig själv så är det bara att stoppa in Lena ( skivor ) i stereon och höja till den volymen man vågar så att inga grannar kommer och klagar. Sen är det bara att dansa loss. ;)


Sen senare ikväll klockan åtta så är det ju dags för Idol igen, det känns som en evighet sedan det var, men det har ju blivit så nu när de bara kör en gång i veckan. Jag hoppas verkligen att Sam eller Christoffer åker ut idag, det får inte åka några fler tjejer nu, det är ju de två bästa tjejerna kvar och det är dem jag hoppas på att få se på Globen scenen i finalen. Amanda &Marie är verligen fantastiska de är verkligen stjärnor och förkänar att få stanna kvar i tävlingen. Men man börjar ju undra, är det verkligen typ bara en massa tjejer som följer Idol? eftersom de flesta tjejer röstar ju på killar ( inte alla jag vet ) men det känns som att tjejerna glöms bort. Och vem har släppt in Peter Jihde? Han suger verkligen, han borde skickas tillbaka där han kom ifrån, där han kunde fixa det han höll på med. Sen är det ju lite irreterande med allt tjat om att han är dålig, det är ju i varje program, det är inte roligt längre! Det hade räckt med att de hade med det i hans första program.

Det blev visst väldigt mycket klagande från mig om Idol, men vafan!


update; Nu är Idol över, inte omröstningen såklart då. Kan ju säga att jag inte tyckte nån av killarna gjorde något bra framträdande alls, medans tjejerna var rena rama Stjärnorna där på scen, de glänste som aldrig förr, och alla känslor for ur TV-rutan, jag satt och börlade genom både Marie's &Amanda's låt, helt underbart <3. Till Jihde har jag ingen kommentar, bara att det börjar bli uttjatat. Jag vet inte hur många ggr jag ring på Amanda men kan ju säga att jag tappade räkningen efter fem. Marie fick såklart en röst av mig, fast hon är ju värd mer, men jag tyckte att det är ju lite mycket pengar som går åt attt ringa och rösta, och sen ahde jag ju ringt så pass många ggr på Amanda. Men jag hoppas interligt att ingen av dem hänge löst ikväll.



update igen; JAAAAAA Sam åkte äntligen ut!
och nästa veckan får man bara inte missa, LENA+ORUP!!! GAAAH överlycka <33333

Ha en trevlig helg!
/ Kärlek Från Mig <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hörde också att Lena och Orup ska vara med nästa vecka. Jag missade "Idol" i fredags, jag kollade på "Dobidoo". :)

2007-11-03 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0