24/11

idag vakande jag vid halv tio av min kära familj, som gjorde sig lite frukost för att sedan åka iväg med adam &david till fotbollen och sedan handla. jag hade gääärna sovit lite längre, men nej. var ändå tvungen att går upp och duscha, kan säga att jag inte var så pigg på det, en tidig lördagsmorgon. menmen sånt är livet.
idag ska iallafall familjen G komma på besök och stanna en natt. trevligt. har inte sett/träffat dem på evigheter. så det ska bli riktigt kul. de kommer runt 2, och här sitter jag helt färdig fixad från topp till tå, men får väl underhålla mig med lite julmusik så länge. ikväll blire iallafall glögg i mängder skulle jag tro, trevligt, ännu mera julkänsla! det gillar vi.

idol igår då, jag tyckte det var bra att daniel åkte ur, jag ska inte säga nått annat. men jag hade hoppats på att det var andreas som åkte ut före honom. för i finalen ska det vara två tjejer, så är det bara. det är dags att en tjej vinner nu. hörde av pappa igår att om amanda vinner ska hon få extra tid på sig att spela in skivan, så att hon inte skulle behöva stressa med den. visst det är oretvisst, men det känns ändå bra. jag är ganska säker på att det blir amanda som vinner, och då spelar det ändå ingen roll. annat om det är nån annan som vinner och måste stressa in den där skivan och sen fått veta att om amanda hade vunnit hade hon fått mer tid.

nog för mig, kanske skriver ikväll. om det finns tid, annars blir det en lite update imorgon kväll. jusste ska ju kanske öva med isa imorgon kväll om det finns tid. annars gör vi det på måndag.

på fredag är det ADVENTSKONERT för min del :)

ps. en månad till julafton! =) ds.

puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på konserten :) Puss

2007-11-24 @ 15:09:04
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Mikaela

Linda: Tack :D Puss

2007-11-25 @ 14:19:51
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se
Postat av: Askalisha

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2008-08-20 @ 11:28:27
URL: http://askalisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0