30/11

sitter på mum:en nu och väntar på att den ska ta slut. klockan 10 ska jag milla och isa vara i kyrkan och ha genrep inför adventskonserten som börjar klockan 1. känner mig lite nervis just nu men när vi väl kommer in i kyrkan så kommer ajg nog svimma el nått sånt. jag H A T A R att stå på scen, eller jag hatar det inte. jag har bara så svårt att klara av det, blir så nervis. men jag hoppas det ska gå bra. sen blir man ju inte lugnare när ens föäldrar ska komma och titta på konserten samt att jenny ska komma och foto oss under hennes fotolektion. men hej, detta ska jag nog fixa! XD

önska mig lycka till!

puss

Kommentarer
Postat av: isa

klart du klarar det! ;D

2007-11-30 @ 09:35:08
URL: http://isabellapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0