30/11

ja då var adventkonserten över för detta år.
det gick faktiskt hyfsat, tappade bort texten i två låtar (även fast att jag hade skrivit ner det i handen!) men jag visste att jag skulle sjunga fel, har aldrig lyckats fått in det i skallen.
men nu är det över, och allt gick bra :). kan ju säga att hela kyrkan var ju typ full av folk, men jag tittade knappt ut över dem för så skulle jag dött.
så jag fokuserade på att kolla på vår lärare som stod och "viftade" (vad det nu heter)
efteråt så behöve vi inte gå på resten av lektionerna den dagen så ajg drog ner på stan och mötte mamma, gick in i lite affärer sedan dog vi bussen hem.
ledsen sandra att jag inte kom till foton men jag skulle endå inte hunnit gjort något och så pallade jag inte att gå på matten. hade sjukt on i hela kroppen efteråt, min rygg ska vi inte ens tala om.
idol ikväll, andreas ska ut annars slutar jag att titta på idol, för om inte andreas åker då vet ajg att det bir amanda. marie har ju aldrig hängt löst, medans amanda har det. s k i t program.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0