9/10

image204

Oj, jag har inte bloggat på ett rätt rejält tag. Har inte orkat och knappt hunnit med massa plugg o skit i skolan. Sen så har min data varit inne på lagning pga. att hårdisken kraschade. Men nu är den tillbaka och alla saker fanns kvar i den <3.

Ja, jag har då tatuerat mig nu. Igår morse faktsikt. Det gjorde inte så ont som jag trodde och alla vad jag hört. Men visst gjorde det ont, och det var så himla svårt att tänka på nått annat som min pappa upprepade för mig flera gånger under de 50 minutrarna det tog. Men det gick inte så bra för jag fick bara en bild av hur det såg ut där bak och allt skit. Men som tur var började pappa och tatueraren att prata om en massa serier från TV, så jag kunde konsentera mig på vad de sa. Men efter en stund började man iallafall att slappna av, vilken man INTE gjorde den första kvarten, tjugo minurarna. Men nu är det över, har bara en salva som jag måste smörja på två ggr om dagen i 14 dagar och det går ju an. Blev riktigt nöjd med den :). Bild kommer eventuellt.

Kommer nog inte att fortsätta skriva här speciellt mycket, Bilddagboken är mycket roligare. Så ni får leta er in dit istället om ni vill höra/se fler uppdateringar från mig i fortsättningen ;).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0