mina meningslösa rubriker och blogg

jag har fett ont i halsen. svider så jävla mycket.
om 4 timmar och en kvart kommer marie :). saknar dig <3
ska försöka få ta bussen ner och hämta henne själv, så vi kan röka. men får se, pappa vill säkert skjussa eller nått.
gud mina inlägg suger så hårt. känns så jäkla meningslöst att blogga, har aldrig något intressant att blogga om.
nån som har nån idé om vad man kan blogga om?

föresten så funderar jag på att byta blogg, till metro. men fan vet inte. designerna där suger fett, och man inte dirket göra om den så de blir speciellt bra. men får se hur jag gör.
är väldigt intresserad över vilka som läser min meningslösa blogg? säkert inga, och jag klandrar er inte. men det skulle inte skada om ni kunde slänga in nån kommentar lite då och då, så jag kan få en liten vink om vilka ni är som läser denna mycket intressanta blogg ;).

har precis städat lite på rummet, ska sitta en liten stund till vid datorn, sen blire duschen för min del. måste hinna torka och platta håret ikväll. + att jag säkert kommer få platta det mera imorgon.
imorn är det då äntligen picasso som gäller igen :). längtar fett mycket. imorgon klockan 21.00 i örebro! men blir nog stan här hemma under dagen först, måste hitta nått att ha på mig till den stora kvällen, men vad?
har så jäkla svårt att hitta kläder asså. köper liksom aldrig något.

ska nog ta och logga in en gång till på bdb sen kolla runt lite bloggar sen blire dusch!

pusss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag läser ibland! :) Men det visste du redan kanske?! ;D

2008-04-05 @ 10:11:31
Postat av: ägaren

Mathilda: HAHAH, ja det visste jag nog ;D

2008-04-05 @ 14:55:00
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0