torsdag

dagen har gått rätt fort. riktigt skönt faktiskt. och imorgon kommer Marie :D.
gjorde inte så mkt på rörligbild lektionen, lyckades få ut johanna på rasten för att röka. sandra var dock inte i skolan, saad :(. gjorde absolut ingenting på naturen blev indelad ei grupper som vi ska börja jobba i nästa vecka, suck. hade en trevlig lunch rast med tjejorna. engelskan satt jag och läste i boken hela timmen eller va det var, boooring. sen gick jag på stan en sväng, tänkte hitta något att ha på mig på lördag, men nej, hittade såklart ingenting. gick och satte mig i g-huset och tråkade. sen blev det dags för matligningen, fick jobba två och två idag. skulle göra massa smårätter eller vad man ska kalla det. mestadels var det fisk i, sååå äckligt. men jag smakde det mesta iallafall! duktiga mig!
borde gå ut på en promenad och fixa de sista bilderna till fotouppgiften som ska in imorgon, för kommer fan inte hinna ett skit på en och en halvtimma imrogon. suck. får väl pallra mig iväg då. måste spela in "spårlöst" som börjar om ne halvtimma dåva, menmen.


pussss

Kommentarer
Postat av: Bredemelissa

Good people of togo i was here ok.

2008-09-04 @ 08:39:56
URL: http://bredemelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0