Dans imorgon om jag har tur.

Jaha, då är det skola igen imorgon. Ska till syon med sandra me den gång på morgonen. Och kolla så att jag SKA ha dans eller inte. + att jag måste ta bort körsången från schemat med. Börjar svenskan 08.45. Sen ska jag vara med sandra på hennes danslektion. Sen blire väl lunch. Sen lite senare på eftermiddagen är det ju mening att jag ska gå på dansen, så får hoppas på det! Mellan 16.15 - 19.00 är det körsång, som jag då inte kommer gå på om jag har tur. På Fredag är det friluftsdag typ, så måste komma ihåg att säga det till pappa, så han får ringa körskolläraren. För då vet jag ju inte när jag slutar, inte för att jag ska gå, men kan ju inte direkt säga att jag ska skolka från det.

Den här dagen och alla söndagar för övrigt är alltid likadana. Helt meningslösa, suck. Jag har TRÅKIGT!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0