♥ Den där Anorah.



















Anna Nordell

Kvinnan är helt amazing! & låtarna är helt galet bra. Hennes låtar (eller just, Laying down my cards) har hjälpt mig mycket, sen jag först hörde den. Den slår allt <3 Denna kvinnan hon berör en djupt in i själen. Så fort man hör hennes röst, sjungade eller pratandes så får man ett stort leende i hela ansiktet.

Träffade henne förta gången den 14 februari på Melodifestivalgenrepet. Och gud, så snäll och söt hon var mot oss som var där alltså. Jag vet att jag inte la så stor vikt i henne just då, men att bara träffa på henne sådär så blev jag så jäkla berörd. Fantastiska kvinna!

Tack Anna för allt du gör! Jag älskar dig <3

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0