Lördag.

Och jag mår piss. Så jäkla dåligt. Mår illa, magont. Jag orkar inte göra någonting. Jag borde igentligen inte sitta här, jag borde läsa boken som vi fick i svenskan. Suck, jag orkar inte. Första veckan så slänger de på oss massa läxor. Jag hatar att gå i skolan.

Och jag vill flytta hemifrån, nu med detsamma! Är det så svårt att bara lämna mig ifred?! Man sitter på sitt rum med stängd dörr, brukar inte det betyda att man vill vara själv, och inte vill bli störd?! Jo, men nejdå. Inte i detta huset nej. Mina två syskon som jag oturligt nog råkar vara släkt med, de bråkar de irreterar och gud vet vad! Skaffa er ett liv förfan!

Jag mår inte så bra ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0