Marie Picasso 2 ggr i Oktober?

Som de flesta redan vet så ska ju jag åka till Stockhom den 4 Oktober med Marie och se/träffa Picasso. Jag längtar grymt mycket efter båda Marie ;-) haha.

Seeeen så blir det kanske en vända in till Västerås på måndagen ( utan Marie :-( ) för att se fröken P igen! Jag vill det något så gryyyymt mycket. Hoppas bara på skjuss av pappa då. Maria ska även dit med nån kompis, hoppas på att få hänga på henne, med sittplats och så :-). Men vi får se, biljetterna släpps på söndag, gissa nån som kommer sitta framspikad framför datorn inne på ticnet.se hela dagen? om jag nu får.

Friluftsdag imorgon dag, ska självklart inte gå. Typ ingen kommer väl gå. Har sagt till mamma & pappa att det var frivilligt för 3orna att åka dit, HA! och de gick liksom på det, en valfri friluftsdag, hur många skulle gå på den?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0