På måndag börjar skolan igen

Yes! jag längtar ihjäl mig! NOT! Men det ska ändå bli skönt att komma in i lite rutiner. Ska förska boka tid hos syon så fort som möjligt. Måste verkligen ta bort körsången från schemat, pallar verkligen inte det iår igen med samma lärare. Hon kommer ta död på mig.
Gud, jag har verkligen inte något intressat att skriva om. + att jag inte är en sån person som tycker om att skriva, suck. Visst är det skönt med att ha en blogg att skriva av sig i när man väl kommer på nått att skriva eller berätta om. Usch, mitt liv är så ointressant! Undrar om det ens är nån som läser min blogg om mitt tragiska och enormt tråkiga liv.

Nej, ska nog sätta på en film och bara mysa lite näst sista dagen innan skolan. Blir förmodligen Mamma Mia! för elfte gången, men jag kan inte rå för det. :-).

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0