Religon & ogjorda läxor.

Tror jag tar tillbaka lite av vad jag sa i tisdags om att mediekunskap är tristaste ämnet. Nu efter en religions lektion så kan jag konstatera att detta är det absolut sämsta och tråkigaste! Varför ska man behöva genomlida detta? När jag inte ens kommer ha nån nytta av det i framtiden. Suck.

Sen är inte dagen mycket bättre med att läxan från mediekunskapen ska vara klar imorgon, och jag klarar inte av atta göra den. Man ska liksom lyssna på ett radioprogram från p1, sen ska man samanfatta det viktigaste. Jag hatar verkligen att skriva, jag kan inte. Och sen blir det inte bättre av att man inte fattar nått av vad de snackar om i programmet. Jag orkar inte mer. Tror jag skiter i den här uppgiften, kan säga att jag inte hittade skiten på internet eller att jag inte fick slå på en endaste liten dator i huset pga, ovädret?
Alltså jag bryr mig inte ens om jag får ig på denna uppgiften.

Har jag sagt att jag hatar skolan?? Fast historian ska nog bli intressant bara vi får 15 timmar med andra världskriget.

nej ska nog hoppa in i en dusch!
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0