ännu en vecka ...

Denna veckan har rullat på rätt bra. Jag jobbat på rätt hårt i foton, fick ju en rejä utskällning för nån vecka sedan och det hjälpte faktiskt. Har hunnit med endel uppgifter så nu har vi bara samarbete med GKO:n, fotografuppgift och fotoutställning + en uppgift som skulle sparas till efter projektarbetet i vår. Resten vill jag inte ens prata om. I onsdags gorde jag Buddhismen provet och Talet i svenskan, inget mer, känner mig så jäkla dålig. Buddhismen fick man VG- på, så jag är nöjd. Talet gick rakt åt skogen, det var liksom inte ens klart, men endå blev mna tvungen att göra det, hej IG.

Idag var det foto på morgonen blev nästan klar med en uppgift med det klantade till sig och ena bilden blev suddig, suck. Sen var det lucia och efter skulle vi ha haft MDK, men vi pallade verkligen inte idag. Skulle också tagit mig bort till bilskolan och skriva lite prov, men jag orkade inte så jag åkte hem och kolla Days.

Ikväll kommer farmor och ska äta och sova över. Och idol finalen ikväll, HEJA KEVIN! :)
Imorn kommer fam.Höglund på kvällen och äter, trevligt.

Nej nu ska jag väl försöka göra något vettigt som att plugga på svenska provet som jag ska göra på måndag....

pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

imorron ses vi=) de va ett tag sen!

2008-12-12 @ 14:58:13
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0