Jag vill inte leva längre ...

Att göra på buffertdagen onsdag eftermiddag:
Religion - Prov i Buddhismen
Svenska - Prov i Romantiken & Muntligt nationella
Mediekunskap - Prov i Medielandskapet & Mediehistoria
Snälla, döda mig!

Att göra i allmänhet;
Koregera Strindberg uppsatsen.
Skriva klart fotograf uppsatsen i foto.
Porträttserie analogt att lämna in.
Fota 2 produkter och lämna in.
Fota en bild i samarbete med GKO:n.
Matte prov i geometri.
Engelska A
Mediekommunikation - kanske hoppa av?
Projekt och företagande.
Frågor till religionen, till onsdag.
Arbetsmiljö & säkerhet, inlämnat innan lovet.

Önska mig lycka till. Är så jäkla nära på att hoppa av hela skiten ...


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppa inte av. inte värt det, bara några månader kvar nu. jag tyckte med det var skit jobbigt usch men du klarar det!!

2008-12-08 @ 19:31:18
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0