Marie Picasso you are a miracle <3

image248
Marie kom till mig sent på torsdagen. Och fredagen började med att vi fick gå upp halv sju och göra iordning oss för skolan. Pallar inte skriva om skoldagen, den är endå så ointressant. Men efter skolan gick vi iallafall till McDonalds och käkade gott. Sen så gick vi bort mot Lotus, och där på plats kommer vi på att vi inte köpt någon blomma, så vi pallarar oss iväg till blomaffären och köper en röd ros. Sen efter en stund så kom Sara, och jag och hon gick iväg till Gallerian medan Marie satt kvar och höll plats. När vi kommer tillbaka så säger Marie att vi sitter på fel ställe att detta bara är baksidan in till cluben, så fick fick packa ihop och gå runt till andra sidan för att kolla vart exakt det var vi skulle gå in. Men eftersom det var svinkallt ute så gick vi till Corner och väntade och Sara åt lite mat.

Vid sex tiden gick vi bort till denna andra club som skulle ha själva insläppet och så fick vi vänta där inne i några fotöljer. Insläppet hade flyttats fram till klockan 8 men vi fick inte komma in i själva vänt rummet förän vid 9. Och där fick vi vänta ännu en gång, väldigt länge, kändes som vi adrig skulle få komma in. Men sen tillslut fick vi komma in i denna LILLA lokal där Marie skulle sjunga. Vi gick direkt fram till scenen som var otroligt liten, vi stod nästan på scenen och liksom kunde ta i hennes staiv. Men sen kom äntligen Marie ut och sjöng. Det var så fantastiskt när hon gick runt i publiken och sjöng, hon kom så nära så vi kunde ta på henne :D. Hon hade bara ögon för hos hela konserten, hon pratade med oss flera ggr. lycka liksom!
Men efteråt fick vi såklart träffa henne, jag fick tre kort med Marie, jag blev som alltid inte bra men Marie blev fett söt. Sen gav vi henne våra presenter, ros med alla hjärtans dag-kort och Marie och jag hade skrivit varsitt litet brev. Hon blev verkligen glad! Tog också en gruppbild, alla de andra blev jättebra medans jag ser störd ut.



Bilderna är skyddade av copyright lagen!
De på Marie har Marie tagit.

pussssn

Kommentarer
Postat av: marie

haha, jag tycker jag suger på att göra designer. men okejdå ;)

2008-03-02 @ 20:18:04
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0