4 dagar kvaaaar :)

Jag är så jäkla dålig på att blogga. Har aldrig nått att skriva om. Är ju en vecka sedan nu.
Jag har världens tråkigaste sommar hittils asså! Finns inget att göra, inte pallar jag att ligga och sola hela dagarna heller. Der är gryyymt tråkigt.

Sitter och lyssnar på Leona Lewis skiva, finns det nått bättre eller? Nej jag tror knappat det. Favoriterna är självklart Better in time & Bleeding love. <3



Saknar denna människan nått så ortoligt mycket. På Söndag! <3
Och på fredag kommer Marie <3

pussssss

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, men det är skööönt att ligga och steka ;D Jag lääääängtar <3

2008-07-30 @ 16:45:01
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0