en lång dag :?

hade nationella i engelskan idag. gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. suger fan på engelska. men hon sa iallafall att ingen blev underkänd :).
utvecklingssamtal idag dock, inte lika kul men det gick vägen.
matlagningen var skit som vanligt, men vi fick ledigt nästa vecka :).
när man kom hem och skulle kolla på days<3 som man längtat efter hela dagen så har tv3 laggat ur under dagen, så det står bara VARNING på hela inspelnings skiten, suck! får jag grina? nej, lite överdrivet men jag käner mig så piss.
saknar s & j, ni gör dagen värd att ta sig igenom <3
ledig imorn, fett skönt :P sen vid ett drar man till huvudstaden<3 med päronen, chilla på stan till hav fem, fem. då man ska träffa snyggingarna vid globen. stå och hänga där till insläppet som jag inte vet när det är, men genrepet startar iallafall vid sju! :D lycklig eller vaddå? min första mello! gaaaaah och jag ska få träffa mika för första gången! hur mycket lycka är inte det? ;) <3

nej ska väl gå och dampa på tv3 nu.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0