Jenny & Charlotte <3

ja, vad ska man säga? dessa två är helt underbara <3
HAHA, SKORNA <3

åkte till tuna park till halv tolv och mötte upp sara utanför stadium. vi gick och fikade med hennes pappa. sen innan tolv gick vi och ställde oss framför scenen. jenny var en kvart sen. haha, nån som är förvånad? hon pratar lite, sjunger mi amore så jäkla bra! sen mera prat och kollar på oss typ HELA tiden. så söt. sen kom deja vü, såå det var så underbart. vi springer bort till signerings kön (som inte var speciellt lång) kom fram rätt snabbt till jenny, det första hon sa "ni sjöng med i alla låtarna, haha fast det bara var två" hur söt får man vara?
vi fick våra skivor signerade och tog kort tillsammans.

image289
Jag & Jenny <3

sen gick sara och jag en vända i köpcentret kom tillbaka och kollade på isaksson, inte så impade. vi hade mest ögon för jenny som var inne på stadium och kolla kläder och sen gick in till inder sport och köpte en skit snygg rosa tröja.

efter isaksson var sara tvungen att springa bort till rocks för att köpa hero singel till mathilda, när hon kommer ut därifrån höll hon på att springa på jenny, hahah. de gick typ tillsammans hela vägen tillbaka till scen och när jenny får syn på mig sitta o vänta på sara, får hon största leendet och vinkar, såååå sööt asså <3 haha.

isaksson hade sjungit klart kvart över ett så vi stannde kvar framme vis scenen och började vår väntan på charlotte. hon var några minuter sen tror jag, kollade inte klockan haha! hon kommer ut och kör take me to your heaven <33 åååh kärlek till den låten asså. lite prat och massa blickar på allt folk längst fram. jag är tillbaks som låt nummer två, så jäkla bra. sen till slut kommer fantastiska hero! och det var så kraftfullt och underbart. fan vad jag skakade! sen blev det att ställa sig i den oändligt långa kön, men vi kom fram! väl framme får jag skivan signerad och lite prat (fick inte ta bilder där framme, för att alla inte skulle behöva vänta så slänge) sara berättar och team perrelli och charlotte blir super glad. jag lyckades ta en bild på charlotte när hon får sin maskot och ler stort. tanten som stod och kollade så att ingen fotade hade vänt ryggen till, och när jag precis hade tryckt av vänder hons sig och hon såg inte glad ut. HA!

sa hejdå till sara (och mathilda i telefonen ;D) och gick och mötte upp mamma och pappa och åkte hem.

Bilder: (alla bilder är tagna av mig och är skyddade av copyrightlagen!)



(1) - Jag & Sara <3 (2) - Jenny <3 (3) - Jenny again <3 (4) - Perrelli <3 (5) - Perrelli again <3

mer bilder kommer!

pusss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fina, fina Perrelli! Du får skicka bilderna till mig? *fladdrar med ögonfransarna* ;-)

2008-03-24 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0