Inte min dag idag.

Detta har inte varit en av de bästa dagarna kan jag säga. Allt har gått åt helvete orkar inte ens gå in på det då blir jag väl bara ännu argare. Pappa kommer hem med en splitterny vit bärbar dator TILL MAMMMA! hallå hon som nästan aldrig sitter vid datorn, varför kan inte hon ta min jävlakukcpdator för? va? jag verkligen hatar min dator, den suger + att den stänger av sig själv utan anledning, och det händer ALLTID när jag gör något viktigt. Men när mamma burkar ha min data händer ingenting, så hon kan ju lika gärna ta den .......


Förlåt, men jag blev tvungen .
Pusss

Kommentarer
Postat av: döden

HAHAHAHAHAHAHAHAHA jävla hets

2008-11-05 @ 21:50:48
URL: http://totaltoff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0