Mitt liv suger, jag suger...

Varför sitter jag här? Jag borde skriva på mitt tal, men jag kan inte. Vet att jag ändå inte kommer att klara att läsa upp det på måndag. Jag hatar nationella, kommer få IG i svenska pga, ett fånigt tal. Vad ska jag ta mig till? Jag har skjutit på detta i typ två veckor nu, borde verkligen börja med det, eller börja det har jag ju gjort, det jag skrivit är på 1 minut. Men talet ska vara på 5 minuter. Jag hatar verkligen att skriva, är sämst på det :(..........

Snart orkar jag inte längre, om jag inte är klar med talet imorn kväll tänker jag inte gå på lektionen på måndag morgon, varför ska jag gå dit för att berätta för läraren att jag inte skrivit mitt tal än? ALDRIG. Döda mig istället. I guess I see you in school 12 o'clock. 

Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0