30 oktober.

Ingen vacker dag kan man ju säga. Är inte så pigg på att jag måste ta mig ut i detta kalla väder idag. Ska ta bussen till bilskolan och övningsköra lite och kanske plugga prov där med om jag orkar. Innan jag åker ska jag komma ihåg att spela in Days, det får man ju inte missa, jag hatar att ligga efter flera dagar. Har legat efter fram till höslovet men nu har jag äntligen kommit ifatt då vill jag inte tappa igen. Men det blir väl att hamna efter redan på måndag igen, eftersom man måste vara i skolan.

Men iallafall när jag kommer hem tror jag ska sätta på en film och bara mysa. Fast jag borde ju ta tag på mitt nationella tal till svenskan som ska vara klart på måndag, och jag har inte börjat. Jag vet inte hur jag ska göra, och jar har bara hittat en text av två som man måste prata om. Suck, jag orkar verkligen inte, kommer få IG så hårt .....

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0