En utmaning...

... av Bonnie!



Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Hej! Var det något om Alcazar i ekuriren idag? Kram Sara
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? 
- Nikon d40 :P
3. Vilket sms blev du mest berörd av? 
- Kan du inte komma in på msn? Måste prata om sthlm å de :P
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
- Vart e du?
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 
- Tack! Nu har jag nästam en lika bra kamera som dig ;)
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
- Hälsa henne att jag kommer på måndag
7. Vad vill du höra mest av allt? 
-  Hej vill du följa med ut på lördag?
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? 
- Grattis på namnsdagen :D:D:D;) <3 
9. Din romantiska replik? 
- Haha mikaela har hånglat med picasso XD haha! Så kul  (H) men vi ska ses igen MOHAHA! Du slipper mig aldrig fan :)
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Alltså jag ska allvarligt slå dig! Haha (a) DU ÄR PUCKO <3

Utmanar alla som sett Marie Picasso ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0