Medeltiden är inte min grej.

Nu är jag klar med min medeltida uppsats som ska vara inne imorgon, sådär 5 timmar efteråt xD
Så idag har jag varit duktigt, är riktigt stolt över mig själv! Inlämnad en dag innan den ska vara inne, det är inte likt mig ska jag säga. :)

Imorgon har jag de sämsta lektionerna, har ingen större lust att gå men man måste ju. Foto först, ska ut och fota analogt med Sandra då. Sen mediekommunikation, som jag verkligen suger i. + att jag har typ alla uppgifter från A-kuren kvar med allt i IG. Som det låter på läraren måste jag göra de sakerna jag fått IG i annars kan jag inte gå G i denna hursen, suck. Sen är den en jävla håltimme på en och en halv timme till mediekunskapen. Palla liksom! Nej, ska försöka ta mig igenom denna helvetes dag, för sen är det ju äntligen lov. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0