Picassofebern är här!

IMORGON!!!!!


+ att jag är sjuk! asså vad är det med mig?!!!!!! Man brukar ju säga att man får Lenafeber dagarna innan man ska se henne, nu tror jag nog att jag fått ett slag av Picassofeber <3

Idag måste jag packa packa packa, + massa annat som att snygga till sig själv lite. Fan att man inte hann ta sig till nån frisör innan, så jag får väl se ut som ett missfoster med utväxt och allt, suck.

Kom ihåg lista:

- Lunch innan bussen
- Packa ner tågbiljetter + busskort
- Stanna hos Sandra & hämta objektiv
- Packa ner strumpbyxor + strumport
- Packa ner linne 2st vit & gråt
- Packa ner topp 2st lila & radig vit/rödt
- Packa ner plånbokt + extra pengar
- Packa ner mobil + hörlurar, LADDA!
- Packa ner tidningar till tågresant
- Pack ner smink + hårgrejer
- Dusch!
- Packa ner drickan, som står i kylen
- Packa ner kameran! Ladda batteriet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0