Nu när du gått - Lena & Orup <3

Detta gjorde min dag! Mår redan bättre efter att mått piss hela morgonen.
Texten är så jäkla bra & videon, bästa jag någonsin sätt. Lena & Orup rockar!
Videon kan ni se här.
Jag kan inte sluta lyssna.



Åhh 
mmm 

Nu när du gått 

Får jag somna utan dig varje kväll 
och jag vet jag borde klara mig själv 
Men jag är så van att du ska va här 

Nu när du gått 
Har jag många timmar att slå ihjäl 
Jag försöker hitta vettiga skäl 
Till att du inte längre är här 

Åhhh 
Det finns inget underligt med det 
Jag kan inte hjälpa att jag är 

Så förunderligt förlorat som jag aldrig varit förr 

Klockan ringer men jag är vaken 
Jag har vatt uppe och tänkt på saken 
I flera timmar i många nätter 
Jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat nån 

Ni kan säga jag är förlorad 
Men saknaden kanske blir förstorad 
Av att jag inte förstår 
Varför människor kommer går 

Nu när du gått 

Nu när du gått 

Nu när du gått 
Får jag somna utan dig varje kväll 
och jag vet jag borde klara mig själv 
Men jag är så van att du ska va här 

Åhh 
Att säga att jag klarar mig utan dig 
Det är som att själv förneka sig 

Åhhh snälla kom in genom min dörr 

Klockan ringer men jag är vaken 
Jag har vatt uppe och tänkt på saken 
I flera timmar i många nätter 
Jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat nån 

Ni kan säga jag är förlorad 
Men saknaden kanske blir förstorad 
av att jag inte förstår 
Varför människor kommer går 

Nu när du gått 

Nu när du gått 

Nu när du gått 

Nu när du gått 

Nu när du gått 

Får jag somna utan dig varje kväll 
och jag vet jag borde klara mig själv 
men jag är så van att du ska va här.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0